Nejčastější dotazy

Připravili jsme pro vás seznam nejčastějších otázek a odpovědí. Pokud nenaleznete odpověď na svůj dotaz, napište nám na  kbelska10@palestra.cz

Jak se mohu na závod přihlásit?

Odkaz na registraci a výši startovného naleznete na stránce Registrace

Kompletní návod, jak se přihlásit na závod a spravovat svou registraci, nejdete na stránce Nápovědy Sportovního servisu

Co mám dělat, když mi nepřišel aktivační nebo potvrzovací email?

V případě, že jste nedostal email o aktivaci účtu nebo jste neobdržel instrukce o tom jak zaplatit startovné na závod, prosím postupujte následovně:

  1. Zkontrolujte svojí poštovní schránku (účty @seznam.cz @email.cz @atlas.cz mají často problémy s doručením emailu od nás) v části Spam
  2. Pokud není email ani ve Spamu, tak nás kontaktujte na adrese sportovniservis@gmail.com a my se budeme snažit Vám pomoci

Jak mohu upravit svoje registrační údaje?

Závodník, který vyplnil svojí přihlášku chybně nebo neúplně (chybějící informace o týmu, nesprávná velikost trička, chybějící mobilní telefon apd.) má možnost svojí registraci upravit následujícím způsobem:

  1. Přihlašte se do systému pomocí emailu a hesla
  2. Vyberte akci na kterou jste přihlášeni
  3. Najděte svojí přihlášku ve startovní listině (pro automatické nalezení klikněte na “Jen můj tým”)
  4. Klikněte na tlačítko Upravit a následně máte možnost upravit svojí přihlášku do závodu.

Je na závody v dětské kategorii potřeba také registrace?

Elektronická registrace bude otevřená pouze v pátek 4.3., tedy den před závodem. V den závodu je to možné  se registrovat přímo u startu v Centrálním parku ve Kbelích od 8,30 do 10 hodin. První start bude právě v těch 10 hodin.

Kapacita závodu je 350 účastníku, v případě naplnění budou registrace uzavřeny, doporučujeme tedy registraci v pátek on-line.

Dostanou tričko i účastníci štafety?

Ano, tričko dostanou všichni účastníci a účastnice štafety i závodu na 10 km. Veškerý servis je pro obě trati stejný. 

Může za mě vyzvednout startovací číslo jiná osoba?

Vyzvednutí umožňujeme na základě předložení potvrzujícího e-mailu s přidělením startovního čísla. Není bezpodmínečně nutné, aby startovní číslo vyzvedával přímo běžec. Umožňujeme i variantu vyzvednutí startovních čísel pro více běžců najednou.

Budou závodníci používat k měření času chip?

Ano, hlavní závody (5 a 10 km) jsou měřeny každému závodníkovi pomocí čipu, který dostane při vyzvednutí startovního čísla před závodem.

Jak je měřen čas při závodě?

Ve výsledkové listině každý závodník najde dva časy. Oficiální čas je čas jeho doběhu do cíle měřený od výstřelu startovní pistole.

Protože víme, že ve startovním koridoru trvá několik minut než všichni proběhnou startovním polem, je všem závodníkům měřen i čistý čas na uběhnuté trati. Čas se „zapíná“ až teprve proběhnutím přes koberec na startu a končí proběhnutím cílovým měřícím kobercem.

Není tedy nutné se tlačit ve startovním poli dopředu, nic tím nezískáte.

Dětské závody budou měřeny ručně, odpadá zde nutnost práce s čipy.

Časomíra viz. www.sportovniservis.cz

Jak probíhá start závodu a řazení závodníků do koridorů?

Podle předpokládaného doběhu budou připraveny koridory 40 – 45 – 50 – 60 min, tak aby se předešlo zbytečnému kličkování mezi pomalejšími běžci. V prvních třech koridorech bude zřetelně označený vodič.

Logicky z toho vyplývá že nemá cenu si přilepšovat čas, měla by tak být na trati větší pohoda, a vodičů se tak můžete při závodě držet.

Řazení do koridorů není tak striktní jako třeba na závodech RUNCZECH, samotný výběr necháváme na slušnosti běžců.

Je možné startovat s běžeckým kočárkem?

Ano, je to možné, nemáme v tomto směru omezení, jen žádáme účastníky s kočárkem, aby startovali ze zadních pozic z důvodu velkého počtu běžců na startu.